Blog

14/09/2017
Jistě tušíte, že prezentovat svou značku pouze na webových stránkách v dnešní době zdaleka nestačí. Sociální sítě v online světě hrají velkou roli a je třeba se přizpůsobit situaci.   Jaké informace a jakým způsobem je sdílet, abychom dosáhli co největší efektivity?   Dle 10 základních pravidel je nejdůležitější obsah a sdílení přizpůsobit cílové skupině....
30/08/2017
Storytelling je rozprávění, vyprávění příběhů, často s improvizací. Je to návrat k tradici vyprávění. Všichni z nás si pamatujeme školní povinnou četbu - pověsti od Aloise Jiráska, pohádky Němcové či Erbena. I z dob dávno minulých jsou postavy, které vypráví své příběhy. A co třeba příběh o  Šeherazádě, vypravěčce, která vypráví svému manželovi každou noc...
15/05/2017
Grafický logomanuál je nedílnou a velmi významnou součástí firemní identity. Jedná se o mapu, která ukazuje směr jednotnosti image firmy, se kterou se můžeme jednodušeji prosazovat na trhu. Daná přesná cesta s pravidly pro propagaci vaší firmy a styl vaší prezentace má klíčový, a dá se říci, že i rozhodující význam.   Obsahy jednotlivých manuálů se často...
03/04/2017
Jistě tušíte, že prezentovat svou značku pouze na webových stránkách v dnešní době zdaleka nestačí. Sociální sítě v online světě hrají velkou roli a je třeba se přizpůsobit situaci. Jaké informace a jakým způsobem je sdílet, abychom dosáhli co největší efektivity? Tipy na ideální obsah Dle 10 základních pravidel je nejdůležitější obsah a sdílení přizpůsobit...
16/03/2017
Pokud se koukáme na nové trendy roku 2017, musíme si připustit, že řada stávajících designových trendů pravděpodobně posílí a stanou se ještě více populární v novém roce. Je pravda, že máme rok od roku nové trendy ve všem možném, ale je důležité si uvědomit, že základní filozofie designu se nikdy nezmění. Podstatné je vybudovat značku, kterou zákazníci...
03/03/2017
Snaha prodat je motorem komunikace a aktivit s ní spojených. Všichni nicméně víme, že jde o nesnadný proces, kdy je potřeba brát v úvahu velké množství proměnných. A tak se ptáme: Co zákazníkům sdělit především? Jakou formou jim to sdělit, aby to mělo co největší dopad na prodeje? Částečnou odpověď můžeme vyčíst v průzkumu firmy Wyzowl, který provedla mezi...
02/02/2017
Na obchodních jednání, na kterých prodáváme naše marketingové služby postavené na koučovacích principech, stále častěji slyšíme od manažerů, že koučink vyzkoušeli a nefunguje.  Nevím, možná se mi to jen zdá, ale slova kouč, koučink a koučování se stávají v našich zemích slovy, které přestávají mít punc profesionality. Dokonce slýchávám od lidí, kteří dříve...
01/02/2017
Ke všemu, co děláme, potřebujeme mít cíl. Pokud jdeme přitlouct obrázek na stěnu nebo pokud si potřebujeme koupit auto. Potřebujeme nejprve cíl - tedy mentální vizualizaci toho, čeho chceme dosáhnout, co bude na konci naší činnosti. Pokud toho nejsme schopni, nezrealizujeme to. Samozřejmě pouhé představení cíle není všechno, ale je to dobrý a...
24/01/2017
Taky vás zaráží, jak si najednou všichni udělali profi portfolia s krásnými fotografiemi? Znáte výraz mockup? V dnešní době možná z grafického hlediska nejvíce vyhledávané heslo. To je to kouzlo - maketa neboli prototyp, který slouží k výuce nebo propagaci.   Existují přímo stránky, který jsou zaměřené pouze na vytváření a následný prodej mockupů. Bohužel (...
09/12/2016
V grafickém designu se dá použít plno fíglů a prvků abychom oko posunuli tam kam potřebujeme. Nemluvím zde o líbivosti, protože vše je samozřejmě dané pocity jedince a každý může mít svůj vlastní názor, ale spíš o praktické a dané stránce grafického designu.   Linka Linka je nejzákladnějším elementem v grafickém designu. Pomáhá nám při rozdělování stránky...
02/12/2016
My lidé moc rádi mluvíme a velmi neradi se ptáme. Položili jste někdy klientovi otázku? Pokládáte klientům i nepříjemné otázky? Opravdu je pokládáte?      Otázky:  Co chcete kampaní dokázat?  Jaký je cíl dané kampaně?  Jaký je OPRAVDU cíl dané kampaně? A co ještě? Co si od toho slibujete přímo vy?  A co si od toho slibuje obchodní ředitel a co majitel? A...
08/11/2016
Natočit kvalitní video nemusí být úplně nejlevnější počin a chybami v jeho realizaci se může proměnit v extrémně drahý marketingový pokus. Nemám na mysli zrovna video v podobě televizního spotu, za kterým stojí nákladné technické vybavení, interiéry, exteriéry a herci. Mám na mysli ty případy, kdy se rozhodnete video točit a z nabízených produkcí si...
18/08/2016
Díky masovému spamingu, který se v Čechách rozrostl, dnes někteří marketéři e-mail marketing podceňují. Faktem je, že open rate mailů stále klesá, což bezpochyby způsobil poslední krok Seznamu se zavedením položky HROMADNÉ, ale také forma, jakou je většina mailingů vedená. Dobře vedený e-mail marketing umí přivést zaujaté klienty přímo k objednávce v e-...
14/06/2016
To je nejkrutější otázka, kterou můžeme jako video produkce dostat. Když znám rozptyl všech možností a technologií, které jsou dnes k dipozici a když nechám jenom trochu pracovat fantazii, mohu s klidem říct, že 2.000 Kč a nebo taky 20.000.000 Kč. Obojí je naprosto reálné a přesto videa, která vyrobíme, stojí tu 50.000 Kč, tu 300.000 Kč, tam 1.500.000 Kč...
24/04/2016
Základní otázka: jak udělat to či ono. Otázka, která provází v patřičných obměnách všechno lidské dění. Jak ušít oblečení? Jak postavit dům? Jak uvařit jídlo? Na všechny tyto otázky nelze odpovědět jinak než otázkou: Jaké oblečení? Jaké video? Jaký dům? K čemu by měl ten dům sloužit? Co si od něj slibujete? CO POTŘEBUJETE NA ZAČÁTKU VĚDĚT? Jsem praktický...
25/03/2016
Infografika je všude kolem nás. Vlastně už dávno byla jenže teď je "IN". Lidé přestávají číst a chtějí v této době co nejrychlejší informace, proto vyhledávají obrázky. Jak se říká jeden obraz vydá za tisíce slov.   Infografika nám slouží jako vizuální zkratka pro koncepty každodenně používaných informací, dat nebo znalostí. Ze všech sociálních portálů v...
06/02/2016
Trochu v tom svém povídání o marcom strategiích odbočím a udělám nepatrnou, avšak velmi důležitou, zajížďku. Téma briefů totiž není u tvorby marcom strategií absolutně diskutované. Nikdo se nad tím nepozastavuje. Bere se až příliš samozřejmě. A já bych rád, aby se jak klient, tak agentura nebo konzultanti nad tím zamysleli a zodpověděli si otázku, do jaké...
08/01/2016
Pantone Color Institute zvolil jako každý rok barvu, která bude vládnout v nastávající sezóně ve světě designu. Čas utíká rychleji než bychom chtěli, stres a nervozita je všude kolem nás. Možná na to mysleli odborníci, když vymýšleli barvu pro tento rok. Minulý rok na pomyslné špici byla barva temná až dramatická, rudá Marsala. Letos ji sesadily dokonce dvě...
02/01/2016
Každý rok si čtu o novinkách na příští rok. I když se mi to zdá rok od roku hodně podobné, následně zjistím, že se sice vracíme do historie, ale také se z ní poučujeme a vylepšujeme ji. V tomto roce bude vládnout styl 80. let - jak v barevnosti tak ve stylu. Možná vás to překvapí a nebo možná utvrdí v tom, že svoji práci děláte dobře.   Bohaté a plné barvy...
25/10/2015
Než se dostaneme k tomu, kudy na strategii, dovolte mi, abychom se nejdříve sladili pojmově a obsahově. Předejdeme tak budoucím možným nedorozuměním a lépe si porozumíme. Co si tedy pod pojmem marcom strategie (marketingově-komunikační) představuji já? Začněme obecnou definicí, která říká, že se jedná o “taktický proces, jehož cílem je efektivní alokace...

Stránky