Čtvrtek, 5. Červen 2014

Aby marketingová strategie fungovala

Autor: 

Již celá léta připravujeme pro naše klienty marketingové strategie. Říkáme jim, co by měli dělat, kdy by to měli dělat a jak by to měli dělat. A vždy s cílem, aby komunikační strategie fungovala a byly splněny požadované cíle.

Proč to někdy nefunguje?

Čas od času ale narazíme na to, že prvotní nadšení našich klientů vyprchá a strategie se naplní jen zčásti či vůbec. V tom nejlepším případě klient zůstává klientem a občas to klient zabalí a celou odpovědnost hodí na nás. Mrzí to? To víte, že ano, vždyť jsme pro něj chtěli to nejlepší.

Stejná práce, jiná metodika

A pak jsme našli nové a funkční řešení, které ony nesnáze a překážky dokáže překonat. Spojili jsme naše letité zkušenosti v tvorbě komunikačních strategii s koučinkem! Koučink my milujem, protože učí klienty řešit problémy podle jejich možností a schopností, učí je zodpovědnosti za vlastní nápady a v neposlední řadě je učí netrápit se věcmi, které nemají pod svojí kontrolou.

Funguje to

A jak to vypadá v praxi? Ke klientovi přicházíme v týmu. Jeden je expertem v oboru a poradce na komunikační strategii. A druhý je koučem, expertem na koučovací metody, který se snaží, aby se řešila strategie, kterou opravdu chce a potřebuje klient a ne poradce. Kouč zodpovídá za to, aby odpovědnost za strategii byla na klientovi, protože jen on sám ví, co je pro jeho business nejlepší. Společným snažením všech 3 stran (klient-poradce-kouč) tak vzniká strategie, kterou klient bez problémů přijme za vlastní, má na ni dostatečné finance, a je dostatečně motivován k její realizaci.
Zní to až trochu idylicky, ale je to tak: Klienti se vracejí, vytvořené strategie fungují a obě strany mají radost z dobře vykonané práce. 
Více se o našem přístupu dozvíte na www.b-o-k.cz.
 

Štítky: