Čtvrtek, 16. Březen 2017

Grafické novinky v roce 2017

Autor: 

Pokud se koukáme na nové trendy roku 2017, musíme si připustit, že řada stávajících designových trendů pravděpodobně posílí a stanou se ještě více populární v novém roce. Je pravda, že máme rok od roku nové trendy ve všem možném, ale je důležité si uvědomit, že základní filozofie designu se nikdy nezmění. Podstatné je vybudovat značku, kterou zákazníci budou uznávat, rozpoznávat a hlavně okamžitě pochopí její poselství. Tento rok opět bude spíše o zvyšujícím se tempu, osobním přístupu designéra ke klientovi a schopnosti být více inovativní, kreativní a obsažný.

 

Barvu roku 2017 nám jako každý rok určil Pantone Color Institute v New Yorku. Tento rok bude barevnost přírodně neutrální - krásná svěží zelená, symbolizující nové začátky. Odstín Greenery je čistě přírodní neutrální barva evokující první jarní dny, která krásně ladí s dalšími odstíny barvy od jemných pastelových přes metalické až po ty hodně syté barevnosti. Ohledně logotypu a designu máme pár hlavní cest, kterými se bude tento rok ubírat.

 

 

 

1/ Minimalizmus - Jednoduchost je nekonečná dokonalost. 

Dokonalost je nekonečná jednoduchost. Leonardo da Vinci

 

 

 

2/ Ručně psané 

Tento styl spojuje značku se zákazníkem na intimní úroveň. Tento styl logotypu přináší osobní přístup, pravost, teplo a jedinečnost. Nejčastěji se používá v potravinářském průmyslu - kavárna, restaurace, jídlo. 

 

 

 

3/ Pozitivní logotyp s negativním prvkem. 

Tento styl soutěží o zákazníkovu pozornost. Je to chytré, unikátní a velmi dobře zapamatovatelný styl. Populární u sociálních sítí. 

 

 

 

4/ Obrysy, perokresby

Pro svůj moderní, jednoduchý, jasný a čistý vzhled je tento styl vemi populární u inovativních New Age designérů. 

 

 

 

5/ Vintage

Styl, který už byl velmi oblíbený v minulých letech. Jedná se o silné emoce, vzpomínky spojené s minulostí. Důraz na minulost a kvalitu.

 

 

 

6/ Animované Logo

Jedna ze vzrušujících novinek. V dnešní moderní digitální online době se k tisku přidává i variace web animovaného GIFu. Nárůst můžeme vidět díky aktivnímu zapojení sociálních médií do digitálního marketingu.

 

 

Toto jsou odhady na rok 2017. Teď už je to jen na nás kreativcích, jak překvapíme svými čerstvými nápady a vylepšenými styly. Pokud necháme svou fantazii propuknout, můžeme velmi dobře vymyslet zcela nový trend v grafickém designu a to nejen u log. Tak krásnou práci všem.