Pátek, 13. Prosinec 2013

S novým rokem nový projekt

Autor: 

Letošní rok (2013) byl pro nás, seventy7, velmi plodný co do množství nových aktivit, nových klientů a nového uspořádání agentury. O tom taky někdy napíšu. Ale v tuto chvíli bych se chtěl zastavit u zcela nové aktivity, která bude aspirovat na nejlepší počin agentury vůbec. ...
Ještě vás budu chvilku napínat. :-)

Vedle takových super projektů jako Lodičkový sprint nebo B OK! jsme dali s našimi kamarády dohromady projekt na tvorbu levného videa. A teď to může vyznít jinak, než bych chtěl, a tak to hned napravím. Levné video ve smyslu "cenově dostupné video". Proč? Protože se internetem už nějakou dobu do omrzení skloňují pojmy jako "inbound marketing" nebo "content marketing" nebo "video marketing". A stále více marketérů se častěji obrací tímto směrem - do online - a hledá cesty, jak svoji působnost v těchto vodách zefektivnit.

VideoVideo

VideoVideo je ten pravý nástroj pro každého marketéra, který chce online dělat pořádně a nechce u toho finančně vykrvácet. Podtrhnul jsem slovo "pořádně", všimli jste si? :-) Jeden z cílů VideoVideo je takový, aby výstupy byly jaksepatří na profesionální úrovni, byly lákavé a byly orientované na zvýšení image.

V tuto chvíli ladíme ještě ceny a layout. Budu vás průběžně informovat.
A když jsme u layoutu, zde jsou loga, které jsou ještě ve hře:

Logo VideoVideo nr. 1Logo VideoVideo nr. 2Logo VideoVideo nr. 3

 

 

 

 

 

 

Které logo nakonec vyhrálo? Podívejte se sami: www.videovideo.cz.

 

Štítky: