Úterý, 7. Leden 2014

Změnil jsem náš byznys bez pohnutí kormidla

Autor: 

Je jenom několik dní po Novém roce.

Nový rok mi přinesl dáreček - poznání. Všechno ale začalo daleko dřív, už před Vánocemi. Zní to zvláštně, ale Vánoce byly pro mě letos velmi užitečné. Daly mi to nejzákladnější, co mohou každému poskytnout - daly mi odpočinek. Bylo príma na chvilku vypadnout z každodenního shonu, z toho nekonečného honění všech možných zakázek, nových klientů a povinností vyplývajících z řízení firmy.
A tak tedy dnes, po těch 2 týdnech jídla, rodiny a zábavy, jsem si sedl k práci a najednou mi všechny ty nastřádané věci v hlavě začaly zapadat do sebe. Půl roku pomalého přemýšlení, pátrání a usilovné práce najednou jakoby z ničeho nic přineslo ovoce. Všechno do sebe zapadlo a bylo tak jasné a srozumitelné!
Mám z toho velkou radost.

Již mnohokrát před tím jsem slyšel a četl o tom, jak je důležité mít čas na přemýšlení. Jak se dobré a velké myšlenky nemohou zrodit v atmosféře stresu a shonu. Jenže jedna věc je o tom vědět a druhá vec je vzít to vážně a zařídit se podle toho. Ano, popisuju tu banální zážitek, banální myšlenku, ale pro mě to bylo velké a intenzivní.

Nebyla to změna kurzu

Naše agentura doznala již v minulosti jedné velké změny, kdy jsme přešli z full-servisu na specializaci trojího zaměření:

  • vizuální komunikace,
  • webová a mobilní komunikace
  • a event-marketing.

To bylo fajn. Jsou to samozřejmě věci, které umíme vůbec nejlépe a na které je celý tým patřičně pyšný. Jenže to nestačí. Zjistili jsme, že i přes tu největší naši snahu jsme se dostatečně neodlišovali od své konkurence. Nebyli jsme na první pohled výjimeční. ... Aby to nevyznělo špatně: seventy7 JE výjimečná agentura v mnoha ohledech - kreativitou počínaje a precizní produkci konče. Ale to dnes nepatří mezi parametry, které by se snadno vyjímaly v povědomí nových potencionálních klientů.

Dnešní doba si žádá ODLIŠNOST každé značky, aby byla snadno zapamatovatelná. 

A proto jsme všechno, co umíme, dali na hromadu, odstranili balast a nad tím nejlepším z nás nyní můžeme zvolat: nechť je vizuálně-onlinové-eventová agentura seventy7 mrtvá! AŤ ŽIJE SEVENTY7 - INBOUND & EVENT MAKERS.

Štítky: