365 dní pro PESTROU

06/06/2017

Před nějakým časem na našem blogu Tomáš psal o tom, jak vznikl náš projekt 365 dní pro neziskovky. Rok 2016 uplynul jak voda a my jsme před dvěma měsíci pustili do další neziskovky. 

 
Než prozradím, komu pomáháme teď, připomenu, čeho se projekt týká. … 
 
Již před několika lety jsme si s Tomášem řekli, že bychom v rámci našich dlouholetých zkušeností měli začít pomáhat a nabízet know how i do nekomerčního sektoru. A tak vznikl náš dobrovolnický projekt 365 dní pro neziskovky. Celý rok pracujeme s jednou neziskovou organizací na podpoře jejich marketingu, propagace a reklamy. 
 
Našim cílem je pracovat tak, aby to pro celou organizaci mělo maximální přínos. Pracujeme na věcech, které je trápí a které se chtějí naučit. Naše marketingové strategie jsou zaměřené na výsledek, se kterým může klient okamžitě pracovat. 
 
Je to stejné jako marketingové strategie pro naše klienty z obchodního světa. Vytváříme je na míru pro klienty a s klienty. Výsledek byl měl korespondovat s určeným cílem a musí být pro klienta užitečný a to okamžitě. Žádné super nápady do šuplíku! 
 
Celý rok 2016 jsme věnovali organizaci Dejme dětem šanci. Tento rok spolupracujeme s Pestrou společností o.p.s., jejíž hlavní náplní jsou asistenční psi pro děti a dospělé se všemi druhy postižení. 
 
S Michalem Pragerem jsme měli již dvě setkání jejichž tématem byly další obchodní aktivity, které Michal v rámci svého působení v neziskovém sektoru vymýšlí, a ze kterých zajišťuje další kanály financování.  A právě na marketingovou podporu a cílovou skupinu těchto dalších aktivit se budeme celý rok zaměřovat. 
Už teď nás to baví,  zvláště, když s námi sedí profík, kterého žádná naše otázka nerozhodí a má jasnou vizi. 
 
Uvidíme, jak to na jaře 2018 vše dopadne!