Jsme členy win-win network

15/02/2014

Vstoupili jsme do pracovního spolku reklamních agentur, které si daly za cíl méně povídat a více pracovat. Cílem tohoto seskupení je naplňovat regionální plány národních a nadnárodních firem, které cítí potřebu být českému člověku blíž než jenom inzercí v časopise nebo reklamou v TV. 

Win-win network pod taktovkou Nadi Šolcové našel něco, co se zdá jako téměř nemožné - prázdnou skulinu na trhu reklamních agentur (!) - a rozhodl se toho náležitě využít. 

Projekt už prošel fází ladění, která především srovnávala úrovně servisu všech zúčastněných agentur, a nyní je připraven k tomu, aby bořil rozšířený názor, že žádná agentura nedokáže kvalitně pokrýt jednotlivé regiony. Dokáže! Win-win network to umí! A tajemství je jednoduché: 13 kvalitních regionálních agentur pod jednou taktovkou.

seventy7 do toho šlo také. Těšíme se na to!

Štítky: