Komunikace mezinárodní barmanské soutěže

04/08/2014

Nedávno jsme dokončili další krásný projekt. Šlo o komunikaci mezinárodní barmanské soutěže Cointreau Championship 2014. I přesto, že možnosti komunikace byly omezené - nemohli jsme pozvat soutěžící do soutěže, rovněž ani zvát diváky, aby se přišli podívat - podařilo se nám vytvořit poutavý a relevantní obsah, který vyvolával zájem.

Vzhledem k nízkému budgetu a krátké době komunikace jsem jako základ vytvořili webové stránky, ovšem s častými novinkami. K tomu šla ruku v ruce komunikace na fan page na Facebooku. A vše bylo ještě podpořeno online kampaní. Cílem celé komunikace bylo informovat o značce a soutěži odbornou veřejnost a stanovená KPIs se nám podařilo předčít. Za měsíc a půl komunikace jsme dosáhli 6 300 zobrazení stránek, přičemž bounce rate byl pouze 20 %. Průměrná doba ztrávená na webu byla skoro 3 minuty. Na Facebooku jsme celkově zasáhli 885 000 unikátních uživatelů (total reach).

Pro komunikaci jsme rovněž vytvořili image video, které jsme natočili na českém semifinále ve Frýdku-Místku. Na výsledek se můžete podívat zde: