branding

Marketing pod palmami, aneb kubánské osvěžení

Když jsem se před lety poprvé ocitla na Kubě, zůstala jsem ohromeně stát a s údivem zírala na to, jakou formu má marketing v komunistické zemi. Přímo přede mnou, ve stínu palmy - možná proto, aby barvy déle vydržely, se na mě z billboardu usmívá tvář nejznámějšího revolucionáře Che Guevary, na popředí pak nejsilnější kubánský marketingový slogan VIVA LA REVOLUTION! Žasnu nad formátem a digitálním tiskem. Považovala jsem to za nutnost režimu, připomenout cestovatelům hned u letiště, že tradice a hrdinové se tu ctí, ale přepočítala jsem se.

Štítky: 

Trendy, které byste měli znát

Každý rok si čtu o novinkách na příští rok. I když se mi to zdá rok od roku hodně podobné, následně zjistím, že se sice vracíme do historie, ale také se z ní poučujeme a vylepšujeme ji. V tomto roce bude vládnout styl 80. let - jak v barevnosti tak ve stylu. Možná vás to překvapí a nebo možná utvrdí v tom, že svoji práci děláte dobře.

 

Bohaté a plné barvy

Nebojte se používat barvy. Letošní design nebude nudný a vybledlý! Letos se používají jasné pastelové barvy s odvážnými akcenty.

Štítky: 

Život v infografice

Infografika je všude kolem nás. Vlastně už dávno byla jenže teď je "IN". Lidé přestávají číst a chtějí v této době co nejrychlejší informace, proto vyhledávají obrázky. Jak se říká jeden obraz vydá za tisíce slov.

 

Štítky: 

Barva roku 2016 aneb potřebujeme klid?

Pantone Color Institute zvolil jako každý rok barvu, která bude vládnout v nastávající sezóně ve světě designu.

Čas utíká rychleji než bychom chtěli, stres a nervozita je všude kolem nás. Možná na to mysleli odborníci, když vymýšleli barvu pro tento rok. Minulý rok na pomyslné špici byla barva temná až dramatická, rudá Marsala. Letos ji sesadily dokonce dvě barvy úplně jiného charakteru. Barvy, které vyjadřují klid, bezpečnost a mír. Barvy které ztvárňují rovnost žen a mužů. Jemně světlá Blue Serenity a pudrová Rose Quartz.

Štítky: 

Subscribe to RSS - branding