komunikační strategie

Strategie jako základní kámen (1. díl z cyklu o marcom strategii)

Měl jsem tu možnost letos pobýt 3 dny ve stanu. To, jaký to byl zážitek, vám budu možná vyprávět jindy, ale co mě u stavění stanu napadlo, vám řeknu hned. Stavba mi zabrala slabou hodinku a předem stačilo z vybraného kusu země jenom sebrat větvičky a kamínky. Žádné velké plány, žádné velké přípravy, žádné základy. A přesto to byla stavba, ve které jsme po 3 dny bydleli. Kam tím mířím? Proč tolik stavaři bazírují na tom, že než postaví dům, musí mít hotové základy?

 

Štítky: 

Aby marketingová strategie fungovala

Již celá léta připravujeme pro naše klienty marketingové strategie. Říkáme jim, co by měli dělat, kdy by to měli dělat a jak by to měli dělat. A vždy s cílem, aby komunikační strategie fungovala a byly splněny požadované cíle.

Proč to někdy nefunguje?

Čas od času ale narazíme na to, že prvotní nadšení našich klientů vyprchá a strategie se naplní jen zčásti či vůbec. V tom nejlepším případě klient zůstává klientem a občas to klient zabalí a celou odpovědnost hodí na nás. Mrzí to? To víte, že ano, vždyť jsme pro něj chtěli to nejlepší.

Štítky: 

Subscribe to RSS - komunikační strategie