marcom strategie

Čistý koučink

Na obchodních jednání, na kterých prodáváme naše marketingové služby postavené na koučovacích principech, stále častěji slyšíme od manažerů, že koučink vyzkoušeli a nefunguje. 
Nevím, možná se mi to jen zdá, ale slova kouč, koučink a koučování se stávají v našich zemích slovy, které přestávají mít punc profesionality. Dokonce slýchávám od lidí, kteří dříve koučinku věřili, slova, že koučink nefunguje, že není dlouhodobý, že to je prostě k ničemu. 

Štítky: 

Pokládáte otázky?

My lidé moc rádi mluvíme a velmi neradi se ptáme. Položili jste někdy klientovi otázku? Pokládáte klientům i nepříjemné otázky? Opravdu je pokládáte? 

 
 
Otázky: 
Co chcete kampaní dokázat? 
Jaký je cíl dané kampaně? 
Jaký je OPRAVDU cíl dané kampaně? A co ještě?
Co si od toho slibujete přímo vy? 
A co si od toho slibuje obchodní ředitel a co majitel?
A jak si myslíte, že to bude vypadat, až kampaň odezní?   
Až bude po kampani, čím jí budete hodnotit?

Štítky: 

Strategie jako základní kámen (1. díl z cyklu o marcom strategii)

Měl jsem tu možnost letos pobýt 3 dny ve stanu. To, jaký to byl zážitek, vám budu možná vyprávět jindy, ale co mě u stavění stanu napadlo, vám řeknu hned. Stavba mi zabrala slabou hodinku a předem stačilo z vybraného kusu země jenom sebrat větvičky a kamínky. Žádné velké plány, žádné velké přípravy, žádné základy. A přesto to byla stavba, ve které jsme po 3 dny bydleli. Kam tím mířím? Proč tolik stavaři bazírují na tom, že než postaví dům, musí mít hotové základy?

 

Štítky: 

Subscribe to RSS - marcom strategie