obchodní strategie

Aby marketingová strategie fungovala

Již celá léta připravujeme pro naše klienty marketingové strategie. Říkáme jim, co by měli dělat, kdy by to měli dělat a jak by to měli dělat. A vždy s cílem, aby komunikační strategie fungovala a byly splněny požadované cíle.

Proč to někdy nefunguje?

Čas od času ale narazíme na to, že prvotní nadšení našich klientů vyprchá a strategie se naplní jen zčásti či vůbec. V tom nejlepším případě klient zůstává klientem a občas to klient zabalí a celou odpovědnost hodí na nás. Mrzí to? To víte, že ano, vždyť jsme pro něj chtěli to nejlepší.

Štítky: 

Senioři? Jsou mezi námi a jsou aktivní a atraktivní

Dnes ráno jsem si prolítl zprávy (čt24; mimochodem zkrátili články, takže předpokládám, že moje tvrzení, že lidi nechtějí číst, se potvrzuje) a z nich na mě hned vyskočili senioři. A nebylo jich málo! Hned 3 články o tom, jak jich je víc a víc a za chvilku jich bude nejvíce na celém světě... :-)

Štítky: 

Subscribe to RSS - obchodní strategie